![dsc_1340 dsc_1340](http://www.oszalog.si/wp-content/blogs.dir/867/files/13_09_15_sk_loka/thumbs/thumbs_dsc_1340.jpg)
![sl_2_kope sl_2_kope](http://www.oszalog.si/wp-content/blogs.dir/867/files/kope/thumbs/thumbs_sl_2_kope.jpg)
![sl_3_kope sl_3_kope](http://www.oszalog.si/wp-content/blogs.dir/867/files/kope/thumbs/thumbs_sl_3_kope.jpg)
![sl_4_kope sl_4_kope](http://www.oszalog.si/wp-content/blogs.dir/867/files/kope/thumbs/thumbs_sl_4_kope.jpg)
Delo z nadarjenimi poteka v skladu s Konceptom odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci devetletne osnovne šole.
Prepoznavanje nadarjenih poteka po treh stopnja:
Za identifikacijo se v skladu z opredelitvijo nadarjenosti uporablja podatke, pridobljene z različnimi vrstami psihodiagnostičnih instrumentov za merjenje inteligentnosti in ustvarjalnosti (bodisi skupinskih ali individualnih), podatke o učni uspešnosti pri različnih predmetih, o rezultatih ocenjevalnih lestvic za učitelje, informacije o dosežkih v različnih aktivnosti (tekmovanja, razstave, nastopi…) ter druge informacije iz mape dosežkov nominiranega učenca.
Ob zaključku procesa identifikacije šola izda Poročilo o prepoznani nadarjenosti. Učencu in njegovim staršem poročilo izroči razrednik, priporoča se tudi prisotnost šolskega svetovalnega delavca in koordinatorja. Poročilo mora vključevati informacijo o prepoznanih področjih nadarjenosti oz. talentiranosti.